dinsdag 28 mei 2013

My own fashion

Fashion, I love it. Het is natuurlijk extra leuk om jouw fashion te maken. Helemaal naar jouw stijl en met jouw accessoires. Dat kan met het Hema Design your own clothes pakket. Je krijgt er twee mini paspopjes, spelden, kleine accessoires voor de kleren en stofjes bij. Echt een do! Een pakket met leuke stofjes en accessoires die de perfecte basis is om jouw eigen mode te ontwerpen. Zelf ben ik lekker een middag aan de slag gegaan en heb ik kleren ontworpen helemaal naar mijn wil! Enjoy!


 Dit jurkje is lekker knallend. Perfect voor een disco, maar ik vind hem ook wel geschikt voor een chique diner. Door de bloem krijgt het, nou ja, iets chiques :)! De twee blauwe steentjes geven er nog een mooie look aan, door wat extra kleur toe te voegen. Je kan het jurkje combineren met blauwe oogschaduw die met de steentjes matcht. Een blauw schoudertasje kan er ook wel bij, maar dan moet je het wel dragen aan je rechterschouder (de steentjes zitten links). 



Een mooi basic jurkje, perfect op een warme zomerdag. Door het terugkomende zwart kun je er een mooi zwart tasje bij combineren. Qua oogschaduw: Houdt het basic. Een beetje roze oogschaduw met zwarte mascara kan prima. Ik vind deze persoonlijk echt leuk. Het is precies mijn stijl. 



Een lekker cute jurkje. Eenvoudig maar mooi! Je kan er een mooie opgestoken haarcoupe mee combineren. Het is een leuk jurkje voor een warme dag. Ik zou het niet dragen tijdens een bbq of zoiets. Dan kan het vies raken. Maar bij een zomeretentje is het jurkje leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor een reactie achterlaten op mijn blog!

Xjes Femke