maandag 13 mei 2013

Weekendje weg deel 2

Hi!

De vorige keer schreef ik over mijn outfit die ik had geshopt in mijn Weekendje weg deel 1. Deze keer laat ik wat foto's zien over de culturele dingen die ik allemaal heb gedaan. Neehee, niet saai, hoor, juist leuk! Het is heel interessant en leerzaam. En foto's kijken is altijd leuk :).



Hier mij met alle shoptassen, haha, het zijn ze eigenlijk niet allemaal want dat waren er teveel voor in mijn handen :).


Mij in een oude ruïne. Echt een aanrader om naartoe te gaan als je in Valkenburg bent. Heel mooi en nog goed intact. Er staan bordjes bij elke ruimte wat het is geweest. Echt interessant!


Hier de buitenkant van de ruïne. Mooi, vind ik. Als je bij de ruïne bent moet je zeker ook de fluwelengrot bekijken. Dat is een grot met allemaal mooie afbeeldingen. Met een gids ga je langs een weg in een diepe donkere grot. Supermooi en interessant!

Dat was het voor nu!

Wil je meer informatie over de ruïne en de fluwelengrot, mail me dan op femkesstyle@gmail.com.

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke blog heb je!
    Toffe schoenen heb je aan :D

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel erg bedankt! Jij hebt ook echt een supertoffe blog!

      xxxx

      Verwijderen
  2. Leuk! Ik ben erg benieuwd naar de aankopen!

    www.jenniefromtheblog.com // www.jenniefromtheblog.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi! Kijk voor de aankopen naar het artikel Weekendje weg deel 1!
      Xxxx

      Verwijderen

Bedankt voor een reactie achterlaten op mijn blog!

Xjes Femke