maandag 3 juni 2013

Review: Lovely soaps

Ikzelf houd echt heel veel van lekkere zeepjes. Shampoo, zeep, voetencrème, laat het maar aan mij over J. Daarom heb ik voor jullie een heerlijke selectie zeepjes gemaakt.

1.       Palmolive Thermal Mineral Massage

+ Ruikt heerlijk
+ Zitten kleine korreltjes in die je huid zacht maken
+ Je doet er lang mee
+ De prijs is goed

-          Als je hem lang niet gebruikt gaat het een beetje klonteren 
 

Wat mij betreft een prima zeep. Ruikt heerlijk en is goed voor je huid. De prijs valt erg mee, en het is een kwalitatief goed product. Alleen dat het gaat klonteren is een nadeeltje.

Eindcijfer: 8

2.       Fa Sporty Fresh Shower Gel

+ Ruikt ,als je na het douchen aan je handen ruikt, heerlijk!
+ Kwalitatief goed

-          Als je het opdoet ruikt het een beetje naar plastic


Een goede zeep. Fijn om op te doen en niet al te duur. Alleen de geur in het begin vind ik niet zo lekker. Maar ondanks dat een hele fijne zeep voor na het sporten.

Eindcijfer: 8-

3.       Kruidvat Cocos Douchecrème

+ Ruikt lekker naar cocos
+ Je doet er lang mee
+ Prijs is goed



                Ik vind dit zeker een heel goed product van Kruidvat. Ja, oké, geen lux merk, maar dat    merk je eigenlijk niet. Het ruikt heerlijk naar cocos, en het is helemaal niet duur. Zeker een aanrader.
               
                Eindcijfer: 8





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor een reactie achterlaten op mijn blog!

Xjes Femke