woensdag 31 juli 2013

Outfit: Lekker sportief

Hi!
Oké, het weer is nu weer wat beter. Tijd voor lekker sportief buitenspelen of hardlopen in het park.
Hardlopen vind ik best leuk. Sinds ik heb getraind voor de coopertest, ga ik af en toe met mijn moeder en zusje hardlopen. Mijn zusje gaat dan op haar step en mijn moeder en ik hardlopen. Gezellig en ook nog eens goed voor je conditie.

Nu een fijne outfit voor dit weer. De sportbroek is lekker sportief en zit lekker. Ik heb mijn hemdje aan wat ik ook in een andere outfit heb laten zien (klik hier voor dat artikel).

Het shirt is lekker luchtig en sportief en staat mooi bij het hemdje. Ik ben blij dat deze outfit ineens in me opkwam, want het shirt wist ik nooit te combineren.




Xjes Femke

5 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ja, de schoenen vind ik ook echt heel tof!
      Ik had echt weer zin om ze aan te doen na de vakantie :). Ik heb ze bijna een maand niet gedragen!

      Xjes Femke

      Verwijderen
  2. Leuk en vrolijk t-shirt.

    New blogpost: beauty review

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk topje! ik vind je schoenen ook erg tof:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit meis! Zulke schoenen heb ik ook, lopen ontzettend lekker :)

    Xoxo
    Www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor een reactie achterlaten op mijn blog!

Xjes Femke