dinsdag 30 juli 2013

Zomer workout

Hi allemaal!

Oké, zomer kun je het weer bij mij hier niet noemen. It's summer, right? Zo ziet het er hier niet echt uit. Het regent en zonet waaide het hard. :(, ben ik op vakantie, is het hier prachtig weer. Kom ik terug, weg zon, weg warmte, weg heerlijk chillen bij het zwembad of op het strand. Nou ja, op vakantie was het gelukkig wel warm!

Nu het artikel. Zomer workout het eerste deel. Het leek me leuk om verschillende delen te maken over dingen die jij deze zomer kan doen. Uiteindelijk kan je de artikels uitprinten en heb je een leuk zomerboekje over allemaal dingen die jij hebt gedaan (als je alles doet). Hier het eerste deel: Een leuk plantje.

Je kamer een make-over geven, soms kost het veel werk. Verven, nieuwe posters ophangen, bureau opruimen, enzovoort. Maar hier een kleine tip om nog iets leuks aan je kamer toe te voegen.
Zet een klein plantje neer. Een roosje, of viooltjes. Je moet er wel op letten dat je ze genoeg water geeft!
Niet zo'n zin om het plantje vaak water te geven? Koop een vetplantje. Een vetplantje moet je eerst nog wel regelmatig water geven, maar naarmate hij langer bij je woont hoeft het steeds minder. Ik was drie weken op vakantie, en mijn vetplantje leeft nog steeds.

Vloerbekking in je kamer? Geen probleem. Zet je plantje neer op een plankje aan je muur, of in het venster van je raam. Super gezellig!

Mijn plantje

                            Het is ook leuk hem in een leuk plantenbakje te doen.

 Xjes Femke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor een reactie achterlaten op mijn blog!

Xjes Femke