donderdag 5 september 2013

BEAUTY: Mijn beautybag

Heey allemaal! Vandaag een artikel over mijn beautybag. Wat zit er allemaal in?

Als ik op vakantie ben heb ik sowieso een paar musts:

- Mascara
- Oogschaduw
- Blush
- Lippenstift
- Lipgloss
- Dagcrème
- Make-up remover

Deze dingen zitten sowieso in mijn beautybag. Maar welke merken gebruik ik?


 Qua mascara gebruik ik de Maybelline Great Lash mascara. Deze mascara is geschikt voor dunne wimpers. Ikzelf heb niet echt dunne wimpers, maar deze mascara is echt perfect voor mijn wimpers. Ze krijgen een mooi subtiel kleurtje en geven een mooie subtiele oogopslag. Later een review over deze mascara.

Qua oogschaduw neem ik graag een box mee. Het is wel veel bagage, maar je hebt ook veel keuze uit oogschaduw. Bij de Action heb ik een prima beautybox gekocht met twee lippenstiften, twee nagellakjes, meerdere soorten lipgloss en ook meerdere soorten oogschaduw. Ook zit er blush bij en een kwastje voor de blush, twee kwastjes voor de oogschaduw en een spiegeltje. Heel handig, dus! Alle producten blijven prima zitten, dus deze box vind ik erg handig!

Wat ik net al vertelde, er zit ook een prima blush in de box. Zelf neem ik naast deze blush ook nog de blush van Miss Sporty mee. Hij is mooi subtiel, wat ik erg fijn vind.
 Er zijn verschillende soorten. Ik gebruik deze bruine met lichtbruin.

In de vorige post konden jullie lezen over de Rimmel moisture renew
lipstick 200 Latino. Dit is ook de lipstick die ik graag meeneem.


Ik heb veel soorten lipgloss. Favourite? Heb ik niet echt. De lipgloss van Essence vind ik persoonlijk wel fijn. Het zijn mooie kleurtjes en ze zijn niet te fel. Haha, zoals jullie horen houd ik van subtiel!

 Ik heb de roze en de lichtroze.  
Deze vind ik ook heel fijn!
Dagcrème? Het liefst Olaz. Het voelt lekker zacht aan en verzorgt je huid goed. Ik vind de dagcrème van Olaz echt superfijn!

Qua make-up remover heb ik er één van Kruidvat. Die is goed, alleen haalt hij niet altijd alle make-up weg. Maar verder is hij prima!


Dit zijn mijn basics!

Xjes Femke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor een reactie achterlaten op mijn blog!

Xjes Femke