vrijdag 13 september 2013

FASHION: Back to summer

Heey allemaal!

Ik vond laatst nog foto's van mijn lievelingsoutfit in de zomer. Ik heb ze nooit geplaatst, dus dat ga ik nu doen! Ik droeg de outfit heel vaak in de zomer. Het zat lekker, het was lekker luchtig en het was een mooie outfit. Kortom, ik vond hem geweldig!



Ik vind deze outfit echt super tof. Het shortje met diamantjes is zo leuk. Ik heb hem gekocht bij de Coolcat en hij is van prima kwaliteit. De studs en diamantjes blijven goed zitten in de was. Ik heb alleen het idee dat de goudkleurige verf een beetje van de studs afgaat, maar dat kan ook komen door de lichtval. Ik ben heel tevreden over het broekje. In het begin zit het een beetje strak, maar bij mij zat het al snel meer aan de losse kant dan aan de strakke kant.

Het hemdje vind ik ook heel mooi. Het zit lekker ruim en is met veel dingen te combineren.

De sneakers hebben jullie al vaker gezien. Ik vind ze echt super mooi! Ze zijn vooral handig, omdat ik veel roze draag en andere kleuren die mooi bij roze staan. Ik vind ze hier heel leuk bij staan. Het geeft nog wat extra kleur en dat geeft een vrolijk effect.


Xjes Femke

1 opmerking:

Bedankt voor een reactie achterlaten op mijn blog!

Xjes Femke