vrijdag 22 november 2013

FASHION: Accessoires

Hi allemaal!

Hier komt dan, eindelijk, het beloofde artikel over een deel van mijn accessoires. Accessoires kunnen je outfit net wat persoonlijker maken, of ze geven je outfit gewoon iets meer glamour! Enjoy!


Eerst het geheel. Ik heb wel meer sieraden dan dit, maar dit zijn op dit moment toch wel mijn favorietjes :). 


Dit super cute kettinkje kreeg ik op mijn verjaardag (had ik hem al laten zien?). Ik ben er echt onwijs blij mee; het is mooi subtiel en is net die laatste finishing touch bij sommige outfits. Love it!


Hier zie je mijn ringen die ik heb gekocht tijdens het shoppen in Amsterdam. Ik heb ze van de H&M en ben ook hier super blij mee. Helaas begint de zilveren ring (die helemaal vooraan) af te geven op mijn vinger, maar ja, hij kostte bijna niks :). De zilveren en de gouden ring vooraan kosten bij elkaar 2,95 euro als ik het goed heb. De gouden ringetjes in de vorm van een pijl kunnen niet verder dan je knokkel, knuckle rings, worden ze genoemd (schrijf ik het goed? :)). Bij mij zitten ze een beetje ruim, maar ik ben er toch erg blij mee.


Deze oorbellen heb ik echt al een hele tijd en ik vind ze super tof! Ze zijn zo cute en geven een leuke draai aan een heleboel outfits.


Deze oorbelletjes kocht ik met z'n tweeën, ook bij de H&M en ook voor maar 2,95 euro. Voor twee paar oorbellen! Ik wilde graag pareltjesoorbellen en deze vond ik net iets origineler dan gewone pareltjes. Ze passen heel mooi bij zwart-wit outfits en ik ben, zoals al eerder gezegd, in mijn zwart-wit mood :). Erg handig dus in deze tijd!



Deze oorbellen en ketting heb ik van mijn tante nog voor mijn verjaardag gekregen. Echt super lief: Ik ben er heel erg blij mee. Van de oorbellen heb ik ook nog een paar in lichter roze. Ik draag best veel roze, en ik ben laatst roze oorbellen kwijtgeraakt, dus deze oorbellen zijn praktisch én leuk!




En tot slot mijn parelarmbandjes. Ze staan niet bij heel veel outfits, maar toch is het handig ze te hebben, want als ze ergens bij staan, dan staan ze er ook écht wel bij :).

Dit waren mijn favoriete sieraden op dit moment. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen! O ja, als je iets hebt gezien wat je leuk vindt dan kun je me altijd mailen voor meer informatie over het product!

Xjes Femke

2 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achterlaten op mijn blog!

Xjes Femke