zaterdag 16 november 2013

LIFE: Mijn favorietjes

Hi allemaal!

Na toetsen, een toernooi, een feest en nog veel meer leuks, heb ik eindelijk weer even de tijd om te schrijven. Poeh, wat is er veel gebeurd! Gisteren had ik een te gek schoolfeest, en ongeveer mijn hele klas was er. Ik vond het super leuk, alleen ben nu wel een beetje moe, zeker na ook nog een voetbalwedstrijd van vandaag (wel gewonnen! :)). Nu even thuis chillen, na huiswerk en dat betekent dus een nieuwe blogpost! Waar gaat het over, tja, een beetje moeilijk uit te leggen. Laat ik het maar gewoon houden op een paar dingen die ik op dit moment tof vind. Enjoy!

 Starbucks! Oké, ik schaam me er diep voor, maar ik ben er nog nooit geweest. Maar binnenkort ga ik er denk ik wel een keertje naartoe met vriendinnen. Why?! denk je nu echt, haha. Maar, hé, het probleempje is dat ik koffie nou niet echt het lekkerste vind wat er bestaat, snik :(. Ik vind het dus met andere woorden niet heel lekker. Maar misschien (hopelijk!) vind ik koffie van de Starbucks met een karamelsmaakje eraan wel lekker?

 Mintjes in je tas, dat vind ik echt een musthave. Laatst heb ik bij de Appie (AH) in de aanbieding lekkere mintjes gekocht, die je dan na je lunch kan opsabbelen :) zodat je mond wat frisser ruikt. Ik vind Smint wel een erg fijn merk; de verpakking is erg handig en de mintjes zijn lekker!

 De cirkelrok is op dit moment mijn favoriete kledingstuk. Ik kon even geen geschikt plaatje vinden, maar er komt binnenkort waarschijnlijk wel een outfitpost online met mijn lieve cirkelrokje :).

 Dit soort dingetjes! O, wauw, ik vind het zo leuk om in bijvoorbeeld een blokkerkrantje te kijken voor dingetjes voor in mijn kamer en te fantaseren over hoe je iets kan inrichten. Dit vind ik echt hele leuke accessoires voor in je huis/kamer; op mijn verlanglijstje staan dan ook veel van dit soort spulletjes :).
En weer kon ik geen plaatje vinden, en weer krijgen jullie ze nog wel te zien, ringen. Ineens, echt ineens vind ik ringen echt te gek! Vroeger vond ik ze altijd vervelend zitten en was ik bang dat ik ze niet meer af kon krijgen. Maar nu? Nu vind ik dat ze echt iets aan je outfit toevoegen. Ik vind het een  mooi subtiel detail.
Nou, dat waren een paar van mijn favorietjes op dit moment. Binnenkort komt er een artikeltje online over de ringen (en andere sieraden) en de cirkelrok!
Xjes Femke

3 opmerkingen:

  1. Ooo echt een keer naar Starbucks gaan hoor! Er zijn zoveel andere dingen die je kan kiezen die totaal niet naar koffie smaken :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oehh starbucks is echt zooo lekker!
    ik heb altijd caramel en de chocolade met slagroom mmm

    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor een reactie achterlaten op mijn blog!

Xjes Femke