dinsdag 31 december 2013

BEAUTY: Review Kneipp douche amandelbloesem en Kneipp huidolie amandelbloesem

Hi allemaal!

Vandaag is het de laatste dag van het jaar 2013. Ongeluksjaar? Not for me! Voor mij was 2013 een jaar met veel lessen, ontdekkingen en natuurlijk met de lancering van mijn blog :). Ik vond 2013 een topjaar, en ik ga het voor het eerst sinds 8 jaar in Nederland afsluiten! (normaal ben ik altijd op vakantie met oud&nieuw) Morgen ga ik naar mijn opa, want die wordt dan 90, dus een nieuwjaarsblogpost zal moeilijk worden, maar ik wens jullie dus nu alvast een gelukkig nieuwjaar!


Nu door met het laatste beautyartikel van dit jaar: Een review over twee fijne Kneipp productjes!

Dit leuke pakketje kreeg mijn moeder laatst en ik mocht hem reviewen van haar!


Allereerst over het merk: Kneipp. Mijn moeder is altijd erg positief over dit merk, we hebben dan ook altijd een Kneipp douche fles eucalyptus in de badkamer staan. Die vind ik persoonlijk erg fijn, dus ik was benieuwd hoe deze zou zijn!  



Als je heel goed kijkt in het midden van mijn handpalm zie je de zeep. Het is doorzichtig, wat ik niet had verwacht, eigenlijk. Ik dacht dat het, zoals veel douche zeepjes, wit zou zijn, haha.



Als ik mijn handen insmeer krijg je dit. De douche zeep voelt een beetje olieachtig aan en ruikt kruidig. Ook vind ik het een beetje naar bloemen ruiken, heel apart. Lekker fris!


Hier zie je de olie, als je goed kijkt, op de rug van mijn hand. De geur van de olie is ongeveer hetzelfde als van de douche zeep, maar wel iets subtieler.

Je handen worden vettig van deze olie, wat waarschijnlijk ook de bedoeling is. Je huid gaat glanzen en wordt glad.


Voordelen Douche:

+ Voelt lekker aan
+ Heeft aparte, frisse geur

Nadelen Douche:

- Geur is iets té sterk, vind ik

Mijn mening: "Fijn douchespul, vooral omdat ik er geen jeukende knieën van krijgen, haha! Ik ben voor veel zeep een beetje allergisch. De geur vind ik erg sterk en apart. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik ervan moet zeggen."

Cijfer: 7+ (te koop bij verschillende drogisten voor 200 ml ca. 5,45 euro)

Voordelen Huidolie:

+ Fijne, subtiele geur

Nadelen Huidolie:

- Ik vind niet dat het snel intrekt
- Je handen blijven vettig en dat is niet fijn als je dingen (zoals je camera) moet vasthouden

Mijn mening: "Op zich een fijn product, alleen misschien iets minder geschikt voor mij. Ik vind het niet zo enorm snel intrekken. Maar ik denk dat dat meer aan mij ligt :)."

Cijfer: 7 (te koop bij verschillende drogisten voor 100 ml ca. 7,99 euro)

Zo, dit was het laatste artikel van 2013, het jaar dat ik met mijn blog begon. Snif, nu word ik een beetje emotioneel ;). Ik hoor het vuurwerk al knallen; iedereen een gelukkig nieuwjaar!


De laatste 2013 Xjes,

Femke



1 opmerking:

Bedankt voor een reactie achterlaten op mijn blog!

Xjes Femke