maandag 2 december 2013

FASHION: Kraagje

Hi allemaal!

Vandaag ben ik naar de Action geweest! De Action is zo'n fijne (en goedkope :)) winkel. Ik kom er niet heel vaak, maar dit keer was ik er om cadeautjes te kopen voor sinterklaas. Een shoplog komt later online, want ik wil natuurlijk niet dat de mensen voor wie de cadeautjes zijn ze al zien :).

Vandaag een post over een outfit. Een outfit met een kraagje. Ik zag ze de laatste tijd veel langs komen en ik wilde graag een blouse met een kraagje. Enjoy!


 

De blouse komt van de New Yorker en heeft zo'n onwijs schattig kraagje met pareltjes! Ik vind hem zo cute! Het rokje hadden jullie volgens mij nog niet eerder gezien; het is één van mijn twee cirkelrokjes <3. Het jasje is van Vero Moda en, wauw, wat ben ik daar blij mee! Ik zag het jasje en dacht: -O, *zucht*, wat mooi.... Maar waarschijnlijk wel duur....- Niet dus! Hij was in de opruiming en ik heb hem meegenomen voor maar 19,95 euro :D.



 Xjes Femke

1 opmerking:

Bedankt voor een reactie achterlaten op mijn blog!

Xjes Femke