donderdag 9 januari 2014

FASHION: Gold is the new black

Hi allemaal!

Vandaag heb ik weer eens een outfitpost voor jullie. Ik maak mijn foto's meestal buiten en de afgelopen dagen/weken was het niet echt heel mooi weer, maar maandag vond ik een momentje om foto's te maken! Mét mijn nieuwe trui. De zon scheen en het was niet al te koud en... na de eerste foto was de batterij van mijn fototoestel leeg. Oeps... :) De andere foto's zijn dus wat minder mooi, maar te doen. 


Hier zie je de trui! Wauw, ik vind hem zo gaaf! Gold is the new black, vind ik een hele leuke tekst. De trui past heel mooi bij mijn haar, omdat de letters GOLD ook echt in een gouden kleur zijn. Een heel leuk detail! 
En ik lees vaak dat dé kleur van deze winter bordeauxrood is, dus voilà, I'm totally up to date with this sweater :). 



Hier een detail uit de outfit. Deze ketting paste echt perfect bij de trui! Het voegt net dat laatste beetje toe, echt heel mooi! 


Bij de trui draag ik mijn geliefde laarzen (hoe vaak zijn die niet al langsgekomen? :)) en een zwarte broek van de C&A. 


De trui is oversized, dat komt omdat er alleen nog een trui was in maat M. Voor mij is dat dus oversized, maar dat vind ik helemaal niet erg. Oversized vind ik juist heel gaaf staan!
De trui komt trouwens van de Vero Moda en nogmaals: ik ben er zó blij mee! 

Dat was de outfitpost! 
Wat vinden jullie van de trui?


Xjes Femke


3 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achterlaten op mijn blog!

Xjes Femke