zondag 5 januari 2014

LIFE: Blog veranderd + update

Hi allemaal!

Ik heb mijn blog weer een beetje veranderd. Eerst was het in kerststijl, maar de kerstdagen zijn, helaas, alweer afgelopen. Dus een frisse, nieuwe look! Verder nog eventjes een update over mijn blog!

- De tekstkleur is ineens in rood veranderd, geen idee hoe ik dat heb gedaan, maar ik heb even uitgestest of nieuw geposte artikels wel een zwarte tekstkleur hebben en dat is zo. Dus trek je niets aan van die rode kleur :).

- Ik heb al 8520 pageviews! Echt onwijs bedankt! Super gaaf dat zoveel mensen mijn blog bezoeken!

- Er zijn al 196 reacties gepost op mijn blog. Echt veel! Wie wordt de 200ste ;)?

- Ik heb al 18 followers op Bloglovin'! Ik heb mijn profiel nu sinds iets meer dan een maand, dus dat is best goed, haha. (volg me hier <3)

-  Mijn blog heeft sinds vandaag een Facebook pagina! Ik zou het leuk vinden als jullie er een kijkje op nemen, of hem liken (klik op het Facebook logo bij you can follow me on, of klik hier).

Dat was weer een update!

Xjes Femke

1 opmerking:

Bedankt voor een reactie achterlaten op mijn blog!

Xjes Femke