maandag 13 januari 2014

TAG: I Love Winter Tag!

Hi allemaal!

Vandaag heb ik een tag voor jullie. De I Love Winter Tag! De winter is al een tijdje bezig, maar echt sneeuw hebben we nog niet gezien. Wat vind ik eigenlijk van het koude weer? Je leest het in deze tag (overgenomen van Femketjes Blog)!



Hou je van het koude weer? 
Ja! Nou ja, als ik het lekker warm heb wel :). Ik ben een enorme ski-fan en als je skiet is het meestal koud, dus dat zegt al genoeg. 's Ochtends naar school fietsen in de kou vind ik minder. Maar ja, ik heb veel over voor sneeuw, dus dan moet ik gewoon even doorbijten!

Wat zijn je favoriete dingen in of aan de winter?
Skiën! Je las het al bij de vorige vraag, maar deze mededeling kan ik wel duizend keer herhalen: Ik ben een ski-fan! Ik doe het nu al negen jaar en ik ben het nog steeds niet beu :). Ook vind ik de avondjes bij de haard heel gezellig en natuurlijk de warme chocolademelk met slagroom. En sneeuw!

Favoriete winterdrankje?
Met stip warme chocolademelk met slagroom. Ik vind dat gewoon een heerlijk drankje! Als ik op skivakantie ben drink ik meestal schiwasser. Dat is een verdunde, maar toch lekkere limonade. Dat vind ik ook heel lekker!



Wat doe je veel buiten in de winter?
Skiën. Haha, niet nieuw :)! En sleeën. Met van die kleine sleetjes keihard van de berg gaan en dan ondersteboven in de sneeuw vallen is zó leuk! Verder natuurlijk fietsen naar school. En dat is het wel zo'n beetje. Haha, meestal zit ik lekker warm binnen, hoe erg ik ook van de sneeuw hou.

Favoriete winter geur?
De geur van de Strawberry Shower gel  van The Body Shop! Heerlijke zoete geur, die me echt vrolijk maakt!

Sneeuwt het waar je woont?
Op dit moment niet helaas... Ik hoop dat het nog komt!

Favoriete kledingstuk in de winter?
Dat is moeilijk. Ik draag bijna alles wel in de winter! Ik denk dat ik toch voor een lekker trui ga. Mijn nieuwe, oversized trui vind ik erg fijn.


Favoriete winter-herinnering en/of traditie?
De skivakantie is altijd mijn favoriete winter-herinnering. En traditie... Ik denk toch wel spelletjes doen met familie bij de open haard. Dat is altijd zo onwijs gezellig! 


Dit was de tag!

Wat is jouw favoriete ding in of aan de winter?

Xjes Femke




2 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen! Oeh, warme chocolademelk
    met slagroom is ook mijn favo winterdrankje!
    Krijg er nu alweer zin in :p

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor een reactie achterlaten op mijn blog!

Xjes Femke