dinsdag 28 januari 2014

TAG: My life in 20 questions

Hi allemaal!

Vandaag heb ik weer een tag voor jullie. Ik vind tags altijd onwijs leuk om in te vullen en het is ook altijd leuk om te lezen! Deze tag gaat over je leven in 20 vragen. Ik heb de tag overgenomen van Anne. Veel plezier!

Favourite colour
Roze! Deze kleur vind ik al sinds groep 1 geweldig! Ik weet niet, maar ik vind niks compleet zonder roze, haha :D. Fuchsia vind ik denk ik de mooiste tint roze.

Favourite number
4. Ja, er zit een heel raar verhaal achter deze keuze. Op de basisschool was er zo'n spelletje waarbij er drie vragen werden gesteld. 1. Lievelingskleur 2. Lievelingsdier 3. Lievelingsgetal. Nou, dan kwam er dus zoiets uit van zwarte olifant met 15 poten. Ik dacht slim te zijn: mijn lievelingsgetal werd vier. I mean, de meeste dieren hebben vier poten toch? Haha, daar komt het dus vandaan :D.

 Bron


Dream career
Oké, dit is een moeilijke. Later zou ik graag willen studeren. Daarna wil ik heel graag iets creatiefs doen. Werken bij een magazine zou geweldig zijn! Mijn droombaan moet iets te maken hebben met beauty, fashion en schrijven.

zoom into me | via Tumblr Bron

Favourite way to travel
Met de auto. Ja, misschien een beetje raar, maar ik reis meestal met de auto en dat vind ik ook het fijnst. Je kan gewoon lekker je eigen ding doen en zit (meestal) met allemaal vertrouwde mensen in één ruimte. 

What do you do in your free time?
Bloggen, natuurlijk! En kijken op andere blogs, surfen op webshops etc. Ook voetbal ik: training een uurtje per week en 's weekends meestal een wedstrijd.

I'm a girl!!! (Samira) :) Bron

Favourite clothing stores
Shoppen is zo leuk! Het liefst shop ik bij de H&M en NewYorker. Ook wil ik echt héél graag een keer naar de Primark! 

Who would you like to see in concert?
Die vind ik moeilijk. Ik ben niet echt heel erg fan van een speciaal iemand of zo. Als ik moest kiezen, zou ik gaan voor Bridgit Mendler. Zij heeft een leuke uitstraling en zingt ook leuke liedjes. 

Favourite thea blend
Ik denk dat ik dan ga voor mint. Lekker fris en niet al te machtig. Gewoon een fris smaakje in je mond!

Tea | via Tumblr Bron

Do you collect anything?
At the moment niet echt. Maar vroeger verzamelde ik postzegels. Ja, serieus! Ik heb postzegels uit Italië, Australië, the USA, noem maar op! Stiekem vind ik het best wel cool, postzegels uit zoveel verschillende landen. 

I can't sleep without?
Mijn knuffels. Hoezo "te oud voor knuffels"? Ik denk heel veel meisjes nog wel een knuffel van vroeger hebben. Ik vind knuffels gewoon onwijs lief :)!

Bokeh by picsart 

If you were given 1 million dollars all for yourself what would you do with it?
Dat is moeilijk. Ik denk dat ik kleding zou kopen, maar ook cadeautjes zou geven aan mensen. En natuurlijk ook wat aan een goed doel! Eerst even genieten en dan sparen :).

Favourite make-up brand?
Die vind ik ook moeilijk! Ik denk dat ik toch ga voor Hema, vooral omdat hun nagellak zo goed is! Maar The Body Shop vind ik ook heel leuk, vooral om de lipbalsems die ze daar hebben. 


Favourite treat to eat?
Ik vind heel veel lekker! Chocolade, karamel, ijs, Engelse drop, noem maar op (haha, dat rijmt :D). Als ik echt moest kiezen, dan denk ik ijs. Voor een ijsje mag je me bijna elke nacht wakker maken!

♥♡ Bron

What is your favourite season?
Winter! Wintervakantie is gewoon amazing en ook al is het altijd koud en guur. Maar zomer vind ik ook geweldig! Zomervakantie, zon, shortjes. Ik kan niet kiezen! 

Do you sleep with your doors open or closed?
Haha, ik heb helemaal geen deuren op mijn kamer! Maar de ramen houd ik meestal dicht. Of ik zet ze op een klikje. Dan is het raam niet open, maar komt er door kleine gaatjes wel lucht binnen. Open heb ik ze nooit, dat vind ik gewoon niet fijn.

Quotesy Bron

Why did you start blogging?
Omdat ik zo graag mijn ideeën aan mensen wilde laten zien! Op een gegeven moment liep mijn hoofd over! Ik wilde heel graag gaan schrijven over wat mij interesseerde. Maar aan bloggen zitten nog zoveel meer voordelen!

Do you have any magazine subscriptions?
Ja, ik heb een abonnement op de CosmoGirl! 

What were you doing at 12AM last night?
Slapen, ik ga nooit zo laat naar bed :).

. Bron

Favourite perfume?
Die heb ik niet. 

Dit was mijn tag! Als je hem wil overnemen: doe het gerust!

Xjes Femke


3 opmerkingen:

  1. Heel leuke tag, leuk om je antwoorden te lezen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik slaap ook nog met mijn lievelingsknuffel hoor! En je lievelingsgetal, vind ik echt leuk haha!

    liefs,
    Femke ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke dag, denk dat ik hem wel van je over ga nemen :D !

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor een reactie achterlaten op mijn blog!

Xjes Femke