maandag 24 februari 2014

Remember Winactie - gesloten -

Hi allemaal!

Een tijdje geleden ging de eerste winactie online op Femke's style! Doe jij al mee? Kijk snel hieronder voor de voorwaarden!


Deze nagellakjes kan je dus winnen! De kleurtjes zijn: 819 Ruby Red en 840 Dark Blue. De nagellakjes zijn allebei van Hema, omdat ik vind dat de nagellakjes van Hema een hele goede kwaliteit hebben. Ze blijven wel een week zitten zonder dat ze beginnen te chippen! 
Lees hieronder snel de voorwaarden!

Wat moet je doen?
  • Volg Femke's Style op Bloglovin' (vermeld ook de naam waaronder je dat hebt gedaan erbij)
  • Like dit bericht op Bloglovin'
  • Laat hieronder een reactie achter waarin je zegt dat je meedoet en met een geldig e-mailadres (als je liever niet je e-mailadres publiceert kan je me ook een mailtje sturen. Kijk voor mijn e-mailadres bij het kopje Contact.)
Wat mag je doen?
  • Like Femke's Style op Facebook (vermeld ook de naam waaronder je dat hebt gedaan erbij) (+1)
  • Deel het bericht van de winactie op Facebook (+1)
Wat zijn de voorwaarden?
  • Deelnemen kan alleen als je een Nederlands adres hebt
  • De winactie sluit op 10 maart om 18:00
  • De winnaar wordt bekend gemaakt op mijn blog en krijgt een mailtje toegestuurd. Let er dus op de je een geldig e-mailadres achterlaat. 
  • De winnaar wordt uitgekozen via een random name picker
Ik hoop dat ik iemand super blij kan maken met deze nagellakjes! 

Doe je ook mee? 

Xjes Femke

Ps. Gisteren schreef ik over de Stylefruits Blogger Kalender 2014, die ik had gewonnen. Nou kreeg ik nog een mailtje van Stylefruits met een link naar een pagina waarop je de Stylefruits Blogger Kalender 2014 zelf kan downloaden! Ik wilde deze link nog graag met jullie delen: http://www.stylefruits.nl/specials/blogger-kalender


5 opmerkingen:

  1. Ik doe graag mee! Ik volg je op bloglovin en heb meteen je artikel geliked!

    Liefs, nailsbyfml@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa ik doe mee! ik like je op facebook, volg je op bloglovin en ga je dinges nu liken. Alles onder de naam Femke natuur haha.

    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk leuk, ik doe graag mee meis!
    Ik heb alles gedaan ook de extra dingen :)
    Mijn email is: rosannevandierenn@hotmail.com
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, dat zijn prachtige kleuren nagellak!
    Ik doe dan ook heel graag mee met deze leuke winactie.

    Op bloglovin volg ik je met de naam chucky1012

    Alles doe ik wat je vraagt en nodig zijn om op deze prachtige prijs kans te maken. Ik doe mee en zal deze winactie voor je delen op facebook met mijn fb naam: Ilovefashionandmakingpictures Ilfamp.

    Deze winactie tweet ik voor je met mijn twitternaam: @chucky1012

    Mijn Em: dots_223@hotmail.com

    Ik wens je fijne dag toe......

    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor een reactie achterlaten op mijn blog!

Xjes Femke