vrijdag 14 maart 2014

TAG: Give compliments

Hi allemaal!

Een paar dagen geleden werd ik door Liesbeth getagd/genomineerd voor een tag/award die ze helemaal zelf gemaakt had! Het is een soort award, maar het is ook een soort tag, met hele verschillende vragen. Vandaag ga ik deze vragen beantwoorden en ook weer drie mensen nomineren!

Deze tag is niet zomaar bedacht. Liesbeth heeft deze tag gemaakt met een doel: maak eens iemand blij met een compliment! Er zijn wel een paar regels.

  1. Noem degene door wie jij getagd bent.
  2. Tag 3 andere personen.
  3. Je mag de vragen niet veranderen.
  4. Liesbeth zou het leuk vinden als je erbij zet dat zij deze tag bedacht/gemaakt heeft, maar dit hoeft niet.
1. Noem één verbeterpunt aan de blog van degene die jou getagd heeft.
Ik vind het altijd best moeilijk om verbeterpunten te geven. Soms komen ze zo bot over. Dan bedoel ik het niet gemeen, maar is het gewoon een tip. Maar eerlijk gezegd heb ik geen tips voor Liesbeth haar blog, haha. Ik vind hem mooi zo als 'ie nu is. Misschien iets meer kleur in de lay-out zou leuk zijn. Maar verder is je blog heel leuk en mooi!

Well Done 👍 

En met die vinger wordt dan je duim bedoeld, hè ;) .

2. Noem één ding wat de blog van degene die jou getagd heeft uniek/mooi maakt.
Ik vind de blog van Liesbeth erg overzichtelijk en mooi ontworpen. Haar artikelen zijn duidelijk en verder ziet het er gewoon goed uit! 

3. Wat is je favoriete quote?
Ik ben een echte quote lover. Ik vind heel veel quotes geweldig, maar als ik er één zou moeten kiezen dan is het denk ik wel "Be Yourself" . Ik gedraag me misschien soms een beetje anders dan anderen, maar dan ben ik gewoon mezelf. En dat is oké. 


4. Wat maakt je dat je positief bent/blijft/wordt? 
Als ik positief ben denk ik meestal: je kunt het toch niet meer veranderen wat je hebt gedaan. Mensen maken zich soms zo druk over het verleden (ik ook), maar je kunt het niet meer veranderen. Wat maakt dat ik positief ben is meestal ook gewoon de gedachte dat ik gewoon moet genieten van het moment. Zijn we een voetbalwedstrijd aan het verliezen? Hebben we net een tegendoelpunt gehad? Gewoon er weer vol tegenaan en lekker voetballen!

Dont give up,You can beat this:)

5. Zijn jouw complimenten altijd gemeend?
Heel vaak wel, maar vast wel eens ook niet. De reden daarvoor is dat je soms voorzichtig moet zijn met wat je zegt. Ik zeg niet zomaar: "O, dat rokje je staat je echt onwijs gaaf!" terwijl ik het helemaal geen mooi rokje vind. Wat ik dan eerder zou zeggen is: "Het rokje is niet helemaal mijn stijl, maar jou staat het leuk!". 

😘

6. Wat is jouw laatst gekregen compliment?
Ik denk de laatst gegeven reactie op mijn blog, dus dat is...* ik kijk even bij mij reacties * ... Dat is een compliment voor de vorige fashionweek outfit die ik heb gepost van Monique . Dit compliment was: "Hele leuke outfit, ik vind je accessoires ook heel gaaf." Heel lief Monique :D ! 

Thank You!  | via Tumblr

7. Stel; je vriendin heeft een nieuwe jas en jij vind hem gewoon lelijk maar je wilt toch graag iets aardigs tegen haar zeggen. Wat doe je? 
1: je zegt niks.
2: je geeft haar een (niet gemeend) compliment.
3. je zegt iets anders aardigs.

Oeh, deze vind ik moeilijk. Ik iets anders doen dan wat hier de opties zijn eigenlijk. Ik zou zeggen dat het niet mijn smaak is, maar dat hij haar leuk staat. Dat is denk ik gewoon eerlijk en ze krijgt er niet een rot gevoel van of zo :) .

Dit was de tag! Ik geef gelijk Liesbeth al een complimentje voor deze leuke tag :D . 

Ik tag/nomineer:

Je mag deze tag ook overnemen zonder getagd/genomineerd te worden :) .

Xjes Femke

Alle foto's komen van We Heart It.

6 opmerkingen:

  1. Echt super creatief dat ze deze tag zelf heeft bedacht, want het is een hele leuke!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je me genomineerd hebt! Ik vind het een erg leuk tag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, wat heb je hem leuk ingevuld! En dankjewel voor je compliment haha :D

    xo Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief dat je me genomineerd hebt! Ik ga deze tag doen. Echt super lief van je Femke !

    Liefs nailsbyfml

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke tag, weer eens wat anders dan anders ;) Be yourself is een hele goed quote en ben het helemaal met eens !

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor een reactie achterlaten op mijn blog!

Xjes Femke