maandag 5 mei 2014

LIFE: Femke's style bestaat 1 jaar!

Hi allemaal!

Je ziet het in de titel al: Femke's style bestaat één jaar! Of nou, eigenlijk één jaar en één dag. Gisteren bestond mijn blog officieel één jaar. En waarom vierde ik het gisteren dan niet? Tja, weet je, misschien vind je dit raar klinken, maar gisteren was het wel 4 mei. En dat vind ik geen reden voor een feestje. Maar 5 mei natuurlijk wel! Let's party!

♔Balochi Queen MSJ♔

Wat heeft Femke's style allemaal bereikt in één jaar?



Statistieken Femke's style na één jaar bloggen:

- Al 16.801 pageviews 
- Er zijn al 849 reacties geplaatst op Femke's style
- Op Bloglovin'heeft Femke's style nu alweer 55 volgers
- De Facebook pagina van Femke's style heeft 11 likes 

Wauw, ik ben wel een beetje ontroerd! Bedankt iedereen, dat is wat ik sowieso kan zeggen. Ik ben zo blij dat ik in dit jaar zoveel mocht meemaken. Ik heb onwijs lieve reacties gekregen en heb zoveel inspiratie opgedaan uit andere blogs. Iedereen heel erg bedankt!

Thank you ❤️

Nou, op naar het volgende jaar zou ik zeggen. Ik wou dat ik jullie allemaal op een taartje kan trakteren, maar helaas gaat dat wat moeilijk. Daarom hieronder een taartje, ik bedoel, je snapt het gebaar, toch? :)

candy, food, love, pink - image #270395 on Favim.com

Nogmaals: heel erg bedankt! <3

Xjes Femke

Alle foto's komen van We Heart It.

16 opmerkingen:

  1. Ahw wat gaaf! Gefeliciteerd! :)
    X vanilles-x.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey Femke !

    Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award!
    ik heb zelf ook meegedaan en het was super leuk om te doen !
    alle regels en voorbeelden vindt je op mijn pagina !
    Heel veel succes ermee !

    xxx

    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk at je al een jaar blogt, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, gefeliciteerd! Groetjes Jasmine
    http://bakbakery.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd andere Femke haha :)!
    Goed gedaan!

    veel liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd!

    xxx

    http://lovesbeautyfashion.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Femke, wat een mooie mijlpaal! Van harte gefeliciteeeeeerd <3 Wat lief ook dat je er rekening mee hebt gehouden dat het gister niet echt een dag was voor een feestje. Nu was het vandaag dubbel feest voor jou! Op naar de 2 jaar ;) Liefs Svenja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een prachtige statistieken! Gefeliciteerd met het 1jarig bestaan van je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je statistieken zien er echt goed uit! Gefeliciteeerd, eet er lekker een taartje op <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk! Gefeliciteerd Femke! Je verdient het allemaal.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met het jubileum! Je hebt het verdiend <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je blogjubileum!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je blog!! Leuk om je vooruitgang te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat leuk gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor een reactie achterlaten op mijn blog!

Xjes Femke